زنـــــــــــدگی یـک رویــــــــــــــــــــــاســـــــــــت
رویــــــــای وصـــــــــــــال انگیـــــــــــــــــــــــــــــز 
ساعت مچی
نويسندگان
آخرين مطالب

روزنامه اسپانیایی مارکا دربازتاب برد تیم فوتسال زنان ایران در جام جهانی تیتر زده:« ایرانی های باحجاب ، مالزی را گلباران کردند.» سایت گل- روزنامه مادریدی مارکا در شماره امروز خود به برد تیم فوتسال زنان ایران مقابل مالزی در جام جهانی زنان پرداخته است دراین گزارش می خوانیم:« تیم ملی فوتسال زنان ایران که پوشش اسلامی داشتند توانستنددر افتتاحیه جام جهانی فوتسال زنان با نتیجه 0-11 از سد مالزی عبور کنند.» جام جهانی فوتسال زنان تا روز 20 دسامبر ادامه خواهد داشت و بعداز برگزاری مراسم افتتاحیه رسمی این رقابتها که پرچم 9 کشور شرکت کننده در آن به نمایش درآمد، مراسم خوشآمدگویی به تیم های شرکت کننده برگزار شد و کمی بعد از آن سرود ملی دو کشور ایران و مالزی نواخته شد درجمهوری اسلامی ایران زنان با پوشش حجاب فعالیت های ورزشی شان را انجام می دهند. ایران دراین بازی تیم برتر میدان بود و با تلاشی گروهی توانست با نتیجه 0-11 از سد مالزی عبورکند. دراین بازی بازیکنانی مثل فرشته، کریمی و فاطمه درترکیب ایران خوش درخشیدند


برچسب‌ها: ورزشی,
[ یک شنبه 24 آذر 1392 ] [ 17:18 ] [ maj7 ]

ستاره ولزی باشگاه رئال در صحبت هایی اعلام کرده که کارلو آنچلوتی سرمربی فروتنی است سایت گبیل: رونالدو همیشه مرا نصیحت می کندبیل: رونالدو همیشه مرا نصیحت می کندبیل: رونالدو همیشه مرا نصیحت می کند


برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 24 آذر 1392 ] [ 17:0 ] [ maj7 ]

چند عکس از دانیال داوری در اردوی تیم ملی فوتبال ایران 

عکس > عکس روز- همشهری آنلاین: کادر فنی تیم ملی دانیال داوری را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. داوری برای بازی ۲۳ مهر ایران برابر تایلند به اردوی تیم ملی دعوت شده است. چند عکس از او در تمرین تیم ملی فوتبال ایران:

 

دانیال داوری که ایرانی - آلمانی است؛ عضو تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ ( Eintracht Braunschweig) (بوندس لیگا) است.

در همین زمینه:

برچسب‌ها: ورزشی,
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 19:29 ] [ maj7 ]

صندوق بين‌المللي پول اعلام كرد

ایران، رتبه نخست تورم در جهان

اقتصاد > پول ‌و بانک- گروه اقتصادی-رضا کربلایی:  ایران رتبه نخست تورم جهان را در پایان سال‌جاری میلادی به‌دست خواهد آورد.

این را صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده است. بر این اساس نرخ تورم در ایران در سال 2013میلادی به 42.3درصد می‌رسد.  به گزارش همشهری، صندوق بین‌المللی پول در آستانه نشست اخیر روسای کل بانک مرکزی دنیا در آمریکا گزارش خود از وضعیت اقتصادی جهان را منتشر و اعلام کرد: رشد اقتصادی ایران در سال‌جاری میلادی همچنان منفی خواهد بود، نرخ تورم رو به افزایش خواهد گذاشت و بیکاری تشدید می‌شو


برچسب‌ها: ااقتصادی,
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 19:26 ] [ maj7 ]

جایزه نوبل ادبیات به آلیس مونرو رسید

کتاب  > مناسبت- همشهری آنلاین: آلیس مونرو نویسنده کانادایی برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۱۳ شد.

جایزه نوبل ادبیات به آلیس مونرو نویسنده کانادایی رسید. او نویسنده آثاری چون "فرار" است که به فارسی هم ترجمه شده است


برچسب‌ها: ادبیات,
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 19:25 ] [ maj7 ]

 

پدر اسنودن وارد مسکو شد

ارتباطات > اینترنت- همشهری آنلاین: پدر ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سازمان جاسوسی آمریکا و افشاگر برنامه اطلاعاتی این کشور وارد مسکو شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز؛ "لون اسنودن" پدر ادوارد در شرایطی به مسکو رسیده است که امیدوار است بتواند با پسرش دیدار و گفتگو کند.


برچسب‌ها: سیاست,
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 19:21 ] [ maj7 ]

ملی لاریجانی: توقع بازگشت فتنه‌گران، توقع باطلی است

ایران > حقوقی‌و قضایی- همشهری آنلاین: رییس قوه قضاییه با بیان اینکه اختلاف سلایق وجود دارد اما نه برای فتنه‌گران گفت: توقع بازگشت فتنه‌گران، توقع باطلی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بحمدالله با انتخابات اخیر فضای خوبی باز شد و یک حماسه سیاسی اتفاق افتاد و به عقیده من کسی که در این زمینه از همه موثرتر بود، مقام معظم رهبری است.


برچسب‌ها: سیاست,
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 مهر 1392 ] [ 19:15 ] [ maj7 ]

یکی از شرکت‌های مطرح تولید‌کننده‌ گوشی تلفن‌همراه از گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود پرده‌برداری کرد.       

صفحه نمایش 6اینچی گوشی‌های یادشده نخستین نمونه‌هایی هستند که از ویژگی خمیدگی و انعطاف بالا برخوردارند و به گفته مسئولان شرکت یاد‌شده این محصول تا یک‌ماه


برچسب‌ها: گوشی همراه,
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 مهر 1392 ] [ 23:3 ] [ maj7 ]

بیت‌آشور مدافعی است که پیش از کارلوس کی‌روش توانست نظر یورگن کلینزمن را برای بازی در تیم ملی فوتبال آمریکا جلب کند ولی آسیب‌دیدگی راه او را از آمریکا به ایران کج کرد!       

به گزارش ایسنا، مهرداد بیت‌آشور، جدیدترین بازیکن ایرانی‌تبار است که کارلوس کی‌روش او را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد. برای بیت‌آشور ایران کشوری عجیب نیست.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 مهر 1392 ] [ 23:1 ] [ maj7 ]

شرکت‌های بزرگ ظاهرا موضوع رقابت بازار اسمارت‌فون را تغییر داده‌اند و نمایشگرهای خمیده و منحنی را پدیده جدید معرفی کرده‌اند، تنها چند روز پس از اعلام خبر عرضه اسمارت‌فون منحنی شرکت LG، شرکت سامسونگ از گوشی جدید خود با ویژگی مشابه رونماییسامسونگ کرد.       


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 مهر 1392 ] [ 22:57 ] [ maj7 ]

روایت جلالی از فساد در فوتبال                   

ورزش > فوتبال-            همشهری آنلاین: مجید جلالی با با بیان اینکه فساد در فوتبال ایران کاملا مشهود است گفت وقتی دو سال پیش درباره این موضوع صحبت کردند علنا به تیم‌ام زنگ زدند که یا من را اخراج کنند یا اینکه علیه تیم اقدام خواهند کرد.       

برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 مهر 1392 ] [ 22:51 ] [ maj7 ]

اقتصاد > تجارت خارجی-            اواخر هفته گذشته، معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از پرونده‌های قاچاق خودرو پرده برداری کرد که یکی از آنها قاچاق ۳۴۳دستگاه خودرو تریلر از بندر چابهار بود.       


برچسب‌ها: سیاست,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:38 ] [ maj7 ]

در حالیکه بیشتر کالاها در این یک سال اخیر رو به افزایش گذاشت کما اینکه کشاورزان زحمت کش گلستانی هم انتظار افزایش حداقلی برنج داشتند اما ناگهان شالی رو به کاهش قیمت از3400تومان کیلویی شالی به کیلویی2800نهاد و این لطمات جبران ناپذیری به این عزیزان گذاشته است و اکنون شالی انها در انبار گذاشته و در نتیجه منتظر افزایش شالی هستند و منتظر ایستاد ایا برنج یا شالی که متاسفانه متاسفانه دست دلالان بازار است افزایش خواهد نهاد یا خیر


برچسب‌ها: ااقتصادی,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:24 ] [ maj7 ]

 سجاد شهباززاده(سايپا) • رضا عنايتي(صباي قم) • لوسيانو پريرا(فولاد)

  • 6گل
  • • محمد غلامي(سپاهان) • رضا نوروزي(نفت تهران)

  • 5گل
  • • ميلاد ميداوودي(استقلال خوزستان) • بختيار رحماني(فولاد) • کريم انصاري فرد(تراکتورسازي) • مهدي سيدصالحي(پرسپوليس) • مهرداد بايرامي(گسترش فولاد) • مهدي رجب زاده (ذوب آهن)

  • 4گل
  • • فرهاد مجيدي(استقلال) • روح الله سيف اللهي(داماش گيلان) • محمد حيدري(فجر سپاسي) • جابر انصاري(فجر سپاسي) • فريد بهزادي کريمي(صباي قم) • رسول عليزاده(گسترش فولاد) • امين متوسل زاده(داماش گيلان) • سروش رفيعي(فولاد) • هادي عقيلي(سپاهان) • محمد قاضي(استقلال) • مهدي دغاغله(ملوان) • علي کريمي(تراکتورسازي)

  • 3گل

برچسب‌ها: ورزشی,
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:21 ] [ maj7 ]

هافبک کروات رئال‌مادريد هم‌تيمي پرتغالي خود را پديده خواند.


 

کريستيانو رونالدو 28 ساله در مدت چهار سالي که در رئال‌‎مادريد حضور دارد در 208 بازي که براي اين تيم به ميدان رفته موفق شده 212 گل براي سفيدپوشان مادريدي به ثمر برساند. مودريچ هم که در سال 2012 از تاتنهام به جمع کهکشاني‌ها اضافه شده ستاره پيشين منچستريونايتد را مورد تحسين قرار داد.

برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:20 ] [ maj7 ]

سرمربي تيم ملي واليبال ژاپن گفت: به نظرم احتمال قهرماني ايران بيشتر از هر تيم ديگري است چون سطح فني بازيکنان ايران بسيار بالاتر از ديگر تيم هاي آسيايي است.


برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:18 ] [ maj7 ]

سرمربي تيم ملي واليبال ايران گفت: اصلا دوست نداشتم در مسابقه با ژاپن مانند بازي با کره جنوبي يک ست از دست بدهيم.


 

خوليو ولاسکو پس از پيروزي تيم ملي واليبال ايران مقابل ژاپن به سايت فدراسيون واليبال گفت: بازي سختي داشتيم چون ژاپن تيم بزرگي است. در ست سوم ژاپني‌ها تغييراتي در تيم خود دادند و شرايط بهتري پيدا کردند اما اصلا دوست نداشتم در اين مسابقه هم مانند بازي با کره جنوبي يک ست از دست بدهيم. بنابراين از بازيکنان خواستم براي هر توپ و امتياز بجنگند و تمرکز خود را براي رسيدن به پيروزي حفظ کنند.

برچسب‌ها: ورزشی,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:16 ] [ maj7 ]

واترپلوي ايران قهرمان کاپ آسيا شد

تيم ملي واترپلوي ايران با پيروزي مقابل سنگاپور ميزبان، قهرمان سومين دوره رقابت هاي واترپلو کاپ آسيا شد و جواز حضور در رقابت هاي جهاني قزاقستان را به دست آورد.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 21:8 ] [ maj7 ]

روزنامه‌ الحیات به نقل از یک دیپلمات عربستانی اعلام کرد که حسن روحانی، رییس جمهور ایران دعوت پادشاه عربستان برای سفر به این کشور و ادای فریضه حج امسال را پذیرفته است.       


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 10:15 ] [ maj7 ]

مشاور فرهنگی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در سایت خود اعلام کرد که پادشاه عربستان نامه جالبی را برای آیت‌الله هاشمی ارسال کرده است.       

به گزارش پارس ایران//به نقل از نامه‌نیوز، غلامعلی رجایی نوشت: «سه‌شنبه بود که شنیدم ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی برای حج امسال از آیت‌الله هاشمی دعوت کرده است. یکی از اعضای دفتر می‌گفت در این چند سال این سومین دعوت ملک عبدالله از آقای هاشمی است.


برچسب‌ها: سیاست,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 10:14 ] [ maj7 ]

خودروهای سنگین هوو به دلیل نقص فنی در ترمز تا کنون بارها در جاده‌های کشور حادثه آفریده‌اند که در آخرین آنها سه نفر کشته شده و ۸ تن سوختند.       

به گزارش ایسنا، یک دستگاه کامیون چینی حامل سوخت در مسیر تبریز به سمت جلفا در دو کیلومتری پلیس راه هادیشهر به علت نقص فنی در سیستم ترمز با چندین دستگاه سواری دیگر برخورد کرده و واژگون شد.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 10:8 ] [ maj7 ]

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پرونده فروش مگان‌های عدم‌تعهد، دادگاه احمدی‌نژاد، رشوه در فوتبال، بابک زنجانی و زمین‌خواری در لواسانات و دماوند را تشریح کرد.       

فارس نوشت: محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پرونده‌های موجود در کمیسیون اصل نود مجلس را تشریح کرد.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 10:4 ] [ maj7 ]

  گفت و گویی مفصل و جذاب با سر آلکس فرگوسن: هر چیزی که میخواستم را بدست اوردم سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ این روزها در حال مرور خاطراتش در مصاحبه های مختلف است 

سایت گل-  سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، به تازگی مصاحبه مفصل با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی انجام داده که در اینجا بخش دوم آن را به نقل از کانون هواداران منچستریونایتد در ایران می خوانیم:

بخش اول مصاحبه

مادرها همیشه بهترین چیز را برای پسرشان میخواهند ، ان ها بهترین مربی را میخوان چون فکر میکنند که مربی خوب برای اینده فرزندشان بهتر است .

همیشه این خطر است که پدر هدایت پسر را بدست بگیرد و بخواهد به اهداف خودش برسد . در بعضی موارد پدر میخواهد خرج کل خانواده را از پسر در بیاورد . من خیلی از این موارد دیدم ولی تا حالا مادری را ندیدم که اینطوری بکند . مادر همیشه بدنبال بهترین سناریو برای پسرش است .


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:45 ] [ maj7 ]

استیون ( مهرداد ) بیت آشور، نامی است که بالاخره تیم ملی ایران را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد . 

سایت گل - در حالیکه یخ روابط بین ایران و آمریکا در حال آب شدن است عجیب نیست که در فهرست تیم ملی فوتبال ایران ، یک ایرانی - آمریکایی نسبتا مشهور داشته باشیم .   استیون بیت‌آشور (به انگلیسی‏ زاده ۳۰ ژانویه ۱۹۸۷ در سان‌خوزه، بازیکن حرفه‌ای ایرانی آمریکایی فوتبال که در تیم باشگاهی سن‌خوزه ارت‌کویکز در لیگ برتر فوتبال آمریکا توپ می‌زند. خانواده استیون بیت‌آشور ایرانی می‌باشد. وی از طرف پدری یک مسیحی ایرانی آشوری‌تبار و از طرف مادری یک مسلمان ایرانی است.وی در مصاحبه‌ای به سال ۲۰۱۱ میلادی اظهار داشت: « پدر من مسیحی و مادر من مسلمان است، پس من از هردو هستم و به تمامی سنت‌های والدینم احترام می‌گذارم؛ طوری که آنان مرا به زور به دین خود فرانخوانده‌اند، ما تمام آداب و رسوم مسلمانان به مانند ماه مبارک رمضان که الان در این ماه هستیم و سنت‌های ایرانیان نظیر عیدنوروز را ادا می‌کنیم » بیت آشور که مدتهاست بحث حضورش در تیم ملی ایران مطرح شده، در گفتگو با رسانه های امریکایی اعلام کرده که آرزویش بازی در جام جهانی 2014 است بیت آشور کیست؟ مدافع ایرانی - آمریکایی ،آخرین دو ملیتی تیم ملی


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:43 ] [ maj7 ]

در حالی که استادیوم آزادی تقریبا پر شده بود تعدادی از هنرمندان و فوتبالیست های سابق کشورمان هم در ورزشگاه جالب بود.

سایت گل- در حالی که استادیوم آزادی تقریبا پر شده بود تعدادی از هنرمندان و فوتبالیست های سابق کشورمان هم در ورزشگاه جالب بود.

بهنام تشکر در جایی رو نکرده بود که استقلالی است. اما در آزادی حاضر شد و نکونام هم وقتی بهنام را دید با او به خوش و بش پرداخت. فرزاد مجیدی هم در این عکس حاضر است. راستی نفر سمت چپی شبیه رضا صادقی نیست؟! البته با موهای کوتاه و پیراهن غیر مشکی!
 


برچسب‌ها: سینما,
ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:36 ] [ maj7 ]

رییس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی ایران ضمن تاکید بر این که در حال حاضر کسی نباید نسبت به نرخ ارز در بازار اظهارنظری کند، گفت: یکی از منابع تامین کسری بودجه دولت ارز گران‌تر است چون می تواند با ارز گران منابع ریالی بیشتری به دست آورد.       

ایسنا نوشت: مجیدرضا حریری، رییس کمیسیون واردات اتاق بازرگانی ایران در مورد واکنش دولت در راستای کاهش نرخ ارز و تلاش آن برای ثبات نرخ ارز در رقمی بالای 3000 تومان اظهار کرد:‌ یکی از منابع تامین کسری بودجه دولت‌ها می‌تواند ارز گران باشد.

وی ادامه داد: چون دولت با بالا نگه داشتن نرخ ارز می تواند ارز را با ریال بالاتری به فروش برساند هر چه ارز گران تر باشد کسری بودجه دولت تامین می شود.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:31 ] [ maj7 ]

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک مقابل صبای قم متوقف شد.       

به گزارش ایسنا، آخرین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم و با قضاوت تورج حق‌وردی برگزار کردند که این دیدار با نتیجه‌ی یک بر یک به پایان رسید. کاشی در دقیقه 41 برای صبا و سیدصالحی در دقیقه 89 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

مهم‌ترین نکته حاشیه‌ای این دیدار درگیری لفظی محمد مایلی‌کهن و علی دایی بود که در پی اعتراض علی دایی به داوری تورج حق‌وردی صورت گرفت.

در نیمه نخست دو تیم کمترصاحب فرصت مهم گلزنی شدند، بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت و دو تیم بازی زیبایی به نمایش نگذاشتند.

در دقیقه 18 بازی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس نصیب رضا عنایتی شد که با ضربه بی دقت وی به هدر رفت. پیش از این فرصت دهنوی در موقعیتی بسیار خوب در محوطه جریمه صبا توپ را به آسمان کوبیده بود


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:29 ] [ maj7 ]

گزارش بانک مرکزی از گرانی ۱۱گروه کالایی؛ افزایش ۷۰ درصدی نرخ برنج                   

اقتصاد > قیمت‌ها-            همشهری‌آنلاین: بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به ۵ / ۷ / ۱۳۹۲ را در ۱۱ گروه کالایی اعلام کرد.       

مهر نوشت: بانک مرکزی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از  مواد خوراکی در تهران در هفته منتهی به 5 / 7 / 1392 را اعلام کرد که بر  اساس آن در گروه لبنیات قیمت ماست پاستوریزه افزایش یافت و بهای سایر اقلام  این گروه نسبت به هفته قبل بدون تغییر بود. قیمت تخم مرغ کاهش داشت و شانه  ای 82000 الی 110000 ریال فروش می رفت. در گروه برنج، بهای برنج داخله  درجه یک افزایش جزئی یافت و قیمت برنج داخله درجه دو ثابت بود. در گروه  حبوب، بهای لوبیا سفید و لوبیا قرمز اندکی افزایش ولی قیمت سایر اقلام این  گروه کاهش داشت.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:23 ] [ maj7 ]

جهان > آسیا-            همشهری آنلاین: ژنرال ونگوین جیاپ وزیر دفاع اسبق ویتنام و فرمانده نیروهای این کشور در نبرد معروف دین بین فو در سال ۱۹۵۴ در برابر نیروهای فرانسه، روز جمعه در سن ۱۰۲ سالگی در گذشت       

ژنرال ونگوین جیاپ فرمانده اسطوره‌ای نیروهای ویتنام در جنگ با آمریکا و فرانسه در ویتنام قهرمان ملی شناخته می‌شود.


ادامه مطلب
[ شنبه 13 مهر 1392 ] [ 9:9 ] [ maj7 ]

فرگوسن: هیچ وقت لهجه ام را عوض نکردم/ من کارشناس جنگ های داخلی آمریکا هستم

سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ این روزها در حال مرور خاطراتش در مصاحبه های مختلف است 

سایت گل-  سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، به تازگی مصاحبه مفصل با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی انجام داده که در این متن کامل آن را به نقل از کانون هواداران منچستریونایتد در ایران می خوانیم:

منچستریونایتد ، به من درباره منچستریونایتد بگو ؟ یونایتد باشگاه رومانتیکی است . این به فاجعه هوایی مونیخ در سال 1958 برمیگردد . تیم جوان و با استعدادی که میتونستند به بزرگانی تبدیل شوند ولی جان خودشان را از


ادامه مطلب
[ جمعه 12 مهر 1392 ] [ 22:20 ] [ maj7 ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
دی 1392
آذر 1392 مهر 1392 شهريور 1392
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 28271
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content